2013. március 25., hétfő

Dolgos hétvége

A hétvégén itthon voltunk - ritka alkalmak egyike -, és tavaszi nagytakarítást tartottam - vagy valami hasonlót. Kidobáltam a gyerekszobából rengeteg eltört dolgot meg fölösleges flakont és kupakot, a nagy játéktároló átkerült a nappaliba, új funkciója, hogy a polár plédeket tartjuk benne. A gyerekszobában eltakarta a fali rajzot, úgyhogy mennie kellett - Ferike folyton tologatta. Új rendszer került a gyerekszobába, amit cipős dobozokba kiválogatott játékok jelentenek. A nappalit kicsit feldobtam azzal a díszlegyezővel, ami eredetileg a háló falára volt feltéve - ezzel együtt legyezőt kellett készíteni a gyerekeknek, hogy ne akarják letépni a falról (még jó, hogy volt itthon hasonló színű papír).
Most rendesen izomlázam van a hétvégi takarítástól, de a lakás legalább rendben van. A következő kör az erkély (lenne, ha végre megérkezne a tavasz).
Új relaxáló programom is van. Vettem a DM-ben levendulás fürdősót és nyugtató gyógynövényteát. Csodákra képesek, és még csak nem is költöttem rájuk sokat (fürdősó 500 Ft, tea: 600 Ft). Egy fárasztó nap után igazi wellness élményben lehet részem ilyen apróságokkal is. 

Nincsenek megjegyzések: