2009. június 16., kedd

Gondolatok

Meg kéne próbálnom kicsit magammal is foglalkozni. Rájöttem, hogy az egész napom Ferike körül forog. Ez nyilván normális, de ettől még valahogy meg kellene találnom magam ismét.
Ha visszanézek, egy ideje ez a blog is főleg róla szól. Na jó, rólam szól. Rólam, mint anyáról. Hiszen az is vagyok. De emellett csinálok egy csomó mindent. Most például egy könyvön dolgozom. Csak kicsit nagyobb lesz, mint elsőre gondoltam. Meg néha kiélem a cukrászati mániáimat is.
Fáradtnak érzem magam. Ránézek erre az angyali kis ördögre és rögtön tudom, hogy miért van, de azt is, hogy megéri.

Talán majd egyszer rólam is fog szólni. De most ő is én vagyok. Ez van.

Lassan megvehetném a születésnapi ajándékomat is. Végülis, majdnem egy hét eltelt már.
A francba, huszonhat vagyok.

2 megjegyzés:

Ket írta...

Utólag boldog szülinapot. ;)

Csilla írta...

Még lehet, köszi.