2011. május 9., hétfő

Callanetics első edzés

Hát, finoman szólva meglepődtem. Valamikor ezer évvel ezelőtt csináltam már ezt a tornát - anyának megvan a könyv -, de úgy emlékeztem, hogy 10-20 gyakorlat elvégzése az elején már jónak számít. Elméletileg minden gyakorlatot 100-szor kellene ismételni - amikor már profi vagy -, de az elején akármilyen kevés is jó.
Nos, nekem a mai első edzésen a 60-80 ismétlés minden gyakorlatnál megvolt. Ráadásul végig tudtam csinálni a 45 perces edzésprogramot. Nem mondom, hogy nem fáradtam el, sőt, rendesen meg is izzadtam, de ez most kifejezetten jól esett. Állítólag 10 edzés múlva már centikben lehet mérni a változást - de addig nem szabad mérni magam. 
Még egyszer a mai mért értékek:
  • comb: 56 cm
  • derék: 85 cm
  • csípő: 98 cm
Ezekből az értékekből szeretnék lefaragni. Kiderül, hogy sikerül a dolog. Mindenesetre most egy alma elfogyasztása után úgy érzem, hogy rögtön kidurranok. Ez is valami. :)

Nincsenek megjegyzések: