2011. május 24., kedd

Fejlemények

Ez érdekes... van combizmom. Már úgy értem, látszik is, hogy van, mert nyilván eddig is volt valamennyi. Már nem okoz különösebb gondot a combgyakorlatok elvégzése sem. Most vagyok túl a 15. edzésen, és meglepőek lettek az eredmények. Ráadásul a 13. után is mértem magam, így egész jó részeredményeim vannak már. Íme:

                           derék    csípő        comb
induló méretek:    86 cm    98 cm      58 cm
10 edzés után:     82 cm    96 cm       56 cm
13 edzés után:     80 cm    95 cm       55,5 cm
15 edzés után:     79 cm    94,5 cm    54,5 cm

Szóval, azt hiszem, elmondhatjuk, hogy ez a torna használ. Közben nem fogyókúrázom, nem éhezek. Sőt, tegnap egy szelet dobostortát is megettem. Ennek ellenére alakul a testem, kezdenek rendesen fejlődni az izmaim. Már nehezítve is tudok végezni egy-két gyakorlatot. Fog ez menni. Ha nem is lesz 2 számmal kisebb a ruhaméretem, de az önbizalmam mindenképp nő. :)

2 megjegyzés:

AgiM írta...

Ki akarom próbálni! :D
És minden elismerésem, illetve hajrá! :)

Csilla írta...

Próbáld. Érdemes. Sokkal jobb a közérzetem is. :)