2009. május 25., hétfő

Új kihívás

Tegnap este átjött Ági és ABU. Grilleztünk. Meg kell mondjam, ez volt az utóbbi időben a legkellemesebb estém. Régen találkoztunk és már hiányoztak.

Kaptam ajándékot is: egy sziklakerti növényekből álló kis "csokrot". Kevés dolognak tudtam volna pillanatnyilag ennél jobban örülni. Igazából nem tudom, mi járt a fejükben, amikor egy társasházi lakásba kerti növényeket hoztak ajándékba, de ezzel olyan új lehetőséget világítottak meg előttem, amire eddig még csak nem is gondoltam.

Imádom a növényeket, minden mennyiségben és nagyon szeretnék egyszer majd saját kertet. És most itt a lehetőség, hogy legyen. Furán hangzik? Szerintem is, de akkor is megcsinálom. Ma este el is megyünk Jozsóval megvenni a szükséges hozzávalókat, és össze is rakom az erkélyen a saját kis sziklakertemet. Ha készen lesz, majd teszek fel róla képet.

Most boldog vagyok. :)

1 megjegyzés:

AgiM írta...

Olyan nagyon örülök, hogy tetszett a virágcsokor! :)

És köszönjük az estét, nagyon jól éreztük magunkat veletek! :)