2010. július 23., péntek

Végjáték?

Honnan tudhatod, hogy terhesség vége felé jársz? Itt van néhány árulkodó jel:
  • 3 nap alatt összesen nem aludtál 8 órát
  • éjfélkor még nekiállsz spagettit főzni, mert meg akarsz halni éhen
  • akárhogy ülsz/fekszel, minden kényelmetlen
  • nem tudod eldönteni, hogy jobban félsz-e a szüléstől, mint amennyire szeretnél már túl lenni rajta
  • már tényleg terhesnek érzed a dolgot
Az utóbbi napokban kezdek besokallni. Meleg van, kényelmetlen vagyok saját magamnak, nem tudok aludni, a kialvatlanság miatt türelmetlen vagyok. Nem jó ez így. Még mindig van 51 nap hátra. Nem hiszem, hogy korábban szeretnék szülni - legalábbis semmiképp nem sokkal korábban -, mert azt akarom, hogy fejlődjön ki rendesen a baba. Ugyanakkor az biztos, hogy ez a nyári terhesség sokkal rosszabb, mint a téli volt (legközelebb odafigyelünk a fogantatásra).
A baj leginkább az, hogy nem tudom kipihenni magam és nem fekhetek le akármikor, mivel Ferikét nem hagyhatom magára. Szegény már lassan biztos érzi, hogy változás jön, mert egyre kevesebbet emelgetem (nem bírom el) és sajnos néha elég türelmetlen vagyok vele a fáradtság miatt.
Emellett hatalmas árakat fizetek minden alvással töltött időért. Tegnap például - két olyan éjszaka után, amikor egyenként maximum 3 órát aludtam - délután sikerült egy huzamban teljes két órát aludni. Ennek az lett a böjtje, hogy ma éjjel egy pillanatra se bírtam elaludni. Amikor Ferikével voltam terhes, ez nem volt gond, aludtam után való nap, amikor el tudtam aludni. Most viszont reggel fél hétkor kelünk és a 11 órás ebédig játszunk. Utána Ferike alszik egyet, én meg vagy igen vagy nem - sajnos az emberek egy részének tökéletes érzéke van ahhoz, hogy pont akkor hívjon fel, amikor véletlenül sikerült elaludnom. És ha ilyenkor felébredek, akkor annyi az alvásnak. Fáradt vagyok.
Tudom, hogy nehéz lesz az életünk két gyerekkel, de most úgy érzem, hogy fizikailag könnyebb lenne, ha ténylegesen el bírnám látni a feladataimat. Aztán majd siránkozom, hogy mennyire lestrapál a két gyerek. :)
Amúgy a látszattal ellentétben boldog vagyok, csak valahogy ki kellene pihennem magam. Meg lehetne lyan 8-10 fokkal kevesebb... De egyszer majd ennek is vége lesz, és akkor majd jön más. :)

Nincsenek megjegyzések: