2010. június 14., hétfő

Foci VB emlékek

A szüleim egyszerűen nem tudják eldönteni, "melyikük lánya vagyok", amikor megszállottan figyelem az órát, hogy mikor kezdődik a következő meccs. Igazából nem is kell egymásra mutogatniuk, mivel valójában nem ők tehetnek róla, hanem a nagypapám, pontosan Horváth nagyapa. Szerintem anyának fel sem tűnt a dolog, hiszen akkor volt bő 8 hónapos terhes és biztosan nem gondolta, hogy egy három éves kislányból idővel focirajongóvá léphetek elő, csak mert ott ültem nagyappa mellett a tv előtt. Az 1986-os mexikói VB-ről beszélünk, ahol én - ösztönös tehetséggel - ki is választottam a torna győztes csapatát és végig nekik szurkoltam. Nagyapa kérdezte is, hogy miért pont Argentína? Nos, a válaszom egyszerű volt, méltó egy hároméveshez: nekik a legszebb a mezük. :)
Hát, így kezdődött a dolog, ami most abban teljesedik ki, hogy Jozsónak nem kell megverekednie a távirányítóért a VB ideje alatt. Feltéve, ha a meccset akarja nézni. :)

2 megjegyzés:

Kozell József írta...

A Németek 2:1-re fogják verni a Koreaiakat a döntőben :P

Csilla írta...

Kérdés, hogy Korea mit kezd Argentínával... Ugyanis, ha a B csoportban Korea nyer - mert szerintem a D-ben tuti, hogy a németek nyernek-, akkor nem juthatnak mindketten döntőbe.