2010. június 8., kedd

Otthon

Nagyon fontos dolog, hogy az ember otthon érezze magát a környezetében. Ezért is dolgozunk olyan keményen az erkély rendezgetésén meg a lakáson is. Az erkély lassan kezdi is beváltani a hozzá fűzött reményeket.
Tegnap este, ládarendezés, locsolás és összepakolás után végre nyugodtan kiülhettem a kellemes esti levegőre, kezemben egy bögre kakaóval és nyugodtan elmélázhattam a kis "kertem" szépségein, miközben finoman érződött az estike nyugtató illata. Igazi hangulatos befejezése volt a napnak.
Ma reggel pedig arra jöttem rá, milyen jó dolog is egy keleti fekvésű erkély, ha az ember egy nyári délelőtt kenyeret akar sütni. Most épp az erkélyen kel a tésztám, ami aztán majd finom kenyérillattal tölti meg az egész lakást.
Ezek azok a dolgok, amik nekem most otthonossá varázsolják a környezetemet.

2 megjegyzés:

Puszedli írta...

Milyen kicsi a világ! :) Mindennap látom azt a szép, lila virágot az erkélyeteken és irigykedem. Meglepő dolgok ezek..

Csilla írta...

:)
Én pedig irigykedve nézem a sok finomságot, amit készítesz, miközben tudom, hogy most olyanokat nem ehetek...
Amúgy, az a lila virág, amit látni szoktál valójában metélőhagyma. :)