2010. augusztus 17., kedd

Fogynak a napok és a teendők

Tegnap végre jóváírták a beküldött Libero pontokat, így ma reggel megrendeltem a két gyerkőc kis ajándékát - egy-egy zsiráf kesztyűbábot. Én személy szerint nagyon beleszerettem, remélem a gyerekeknek is fog tetszeni. Mindenesetre, legalább van valami haszna a rengeteg pelenkának a nyilvánvalón kívül is. Remélem, karácsony környékére összehoznak még valami ötletes dolgot, és akkor megint onnan fogom rendelni az ajándékot (micsoda pénzspórolás).
Közben véglegesedett a kórházi csomagom, kifőztem a szoptatós dolgokat is, még a keresett műcicit is megtaláltam. Szóval, minden el van készítve. Még a napirendet kell összeállítani - az jön ezután a bejegyzés után.
A mai nap volt az első NST (magzatmozgást vizsgáló) vizsgálatunk. Jó sokan voltak, iszonyú volt a meleg és sok bunkó apuka nem érezte úgy, hogy nem nekik kellene ülni, hanem mondjuk az ácsorgó pocakos kismamáknak. Na, mindegy, túl vagyunk rajta. Jövő hétfőn persze jön a következő. Ez a legrosszabb talán a várakozás mellett, hogy állandóan várótermekben kell ücsörögni. Közben Ferike persze kialudta magát az autóban, úgyhogy az én déli pihenésem szépen kimaradt - ez egyre kényelmetlenebbül érint, mivel egyre jobban fáradok. Persze Jozsó is jó későn végez, mivel délen át kénytelen volt eljönni, hogy bevigyen a dokihoz meg Ferikére vigyázzon.
NA, valahogy fel kell ébrednem, mert még sokat kell játszani ma délután. Most pedig napirend a fiúknak...

Nincsenek megjegyzések: