2010. augusztus 23., hétfő

Vasárnapi mérleg

Mondhatnám, hogy tegnap vasárnap volt, tehát mennyit pihentünk, de nyilván bagatell ilyet állítani, ha az embernek gyereke van. Ezzel szemben rengeteget játszottunk, Jozsó még dolgozott is - Leho csak eljutott idáig végre (hónapok óta mondogatja, hogy jön és melóznak) -, sőt, még sétálni és fagyizni is volt idő.
A legjobb dolog a tegnapi napban vitán felül a munkamegosztásból adódó finom ebéd volt. Zöldséges-májas rizottó és Pavlova torta. A rizottót Jozsó készítette el - persze előtte én mindent szépen kimértem és összedaraboltam, hogy csak meg kelljen főzni. Aki valaha készített már májat, tudja, hogy az az egyik legkönnyebben elrontható ételféleség, de el kell mondjam, hogy Jozsónak tökéletesen sikerült, pedig életében először készített ilyet. Természetesen a főzés nem teljesen önálló munka volt, inkább háttérből irányított folyamat, de akkor is övé a dicsőség. Nagyon büszke voltam rá - és nem mellékesen nagyon jót ettem :).
A Pavlova torta az én feladatom volt, és az is pompásan sikerült hála az Adritól kapott szederbefőttnek. Sajnos csak két felesleges tojásfehérjém volt éppen, úgyhogy a torta el is fogyott ebéd után. (gy aztán kénytelen voltam délután még egy muffint is sütni, hogy legyen valami nassolni való - Ferike jól be is lakmározott belőle.

Nincsenek megjegyzések: