2010. augusztus 9., hétfő

Rádöbbenés

Mostam. És most tele van a ruhaszárító rózsaszín, sárga, narancsszín fodros-bodros ruhácskákkal. Ettől most kicsit fura, sokkos állapotba kerültem. Ugyebár egy ideje egyértelmű, hogy lányom lesz. De egy dolog a tudat és egy másik dolog a rádöbbenés.
Nekem már van egy fiam. Hogyan fogok tudni elboldogulni még egy lánnyal is? Jönnek a kétségek. Mit kell másképp, mit kell ugyanúgy? És még van 5 hét hátra, ha minden igaz. Addig még akár hozzá is szokhatok a gondolathoz. Nem egyszerű ám ez a dolog, de majdcsak lesz valahogy. 
Ma az otthonról hozott gyerekruhákat mostam ki. Holnap előszedem a szekrényből a korábban elpakolt bébiruhákat, amiket Ferike kinőtt. Utána jön az ágynemű, gyerekülés huzat és a többi járulékos dolog.
Ja, és tegnap óta nejlon ágybetéttel alszom. Nem mintha félnék a burokrepedéstől, de a matracot mégsem kellene tönkretenni. Most már tudatosan készülődök. :)

2 megjegyzés:

Kozell József írta...

Mondtam, hogy csak fiúk kellenek...

Csilla írta...

Először is, rajtad múlt a dolog. Másodszor meg két fiúval sem lenne egyszerűbb. Csak kicsit kevésbé rózsaszínebb. ;)