2008. október 3., péntek

Kismamamánia?

MA nagy önuralomról teszek tanúbizonyságot. Nem megyek el vásárolni. Eddig nagyon jól tartottam magam. Igazából nem szeretek vásárolni. Mármint bemegyek a boltba, megveszem a kajához a kellékeket vagy egy csomag mosóport, de ennyi. Nekem a vásárlás általában kötelesség. Más mondjuk a mosogatással van így. Én azt egyszerűen elkezdem és azt veszem észre, hogy már kész van. De a boltokban képes vagyok rosszullenni.
Ma viszont elkapott valami. Ellenállhatatlan késztetést érzek, hogy elmenjek és vegyek valami babás cuccot. Elképzelésem sincs, mit vennék - valószínűleg semmit -, de nem kísértem a sorsot. Több okból sem. Először is, nem értek hozzá, hogy mire lenne szükség. Másodszor mert korai még mindenfélét felhalmozni. Úgyis van még néhány hónap. És sok mindenben kell még addig dönteni. Szóval erős vagyok és nem kezdek el költekezni. Elég lesz holnap a kocsi... :)

Nincsenek megjegyzések: