2008. október 28., kedd

Sacher muffin

A délutáni alvás után szembejött a recept és nem tudtam neki ellenállni. Nagyon finom lett.
Meg kell mondjam, nem éppen diétás, de hát a sütiket nem is azért szeretjük. Kíváncsi vagyok, meddig fog tartani, amíg elpusztítjuk őket...

Mindenesetre, álljon most itt a recept, hátha valaki még kedvet kap hozzá (ne csak én hízzak...)

Sacher muffin:

Hozzávalók kb. 12-14 darabhoz:

10 dkg étcsoki (tejcsoki nem jó!)
10dkg vaj vagy margarin


20 dkg liszt
1/2 csomag sütőpor
2 tojás
10 dkg cukor
10 dkg baracklekvár

Elkészítés: A lisztet összekeverjük a sütőporral. Az egész tojásokat habosra (fehérre) keverjük a cukorral, majd beledolgozzuk a lekvárt is.
A csokoládét a vajjal együtt megolvasztjuk, majd apránként a tojásos masszába keverjük. Ezután beledogozzuk a lisztet is.
A muffin formákat 3/4-ig töltjük, és 180 fokon kb. 20-25 percig, sütjük.

2 megjegyzés:

AgiM írta...

Megsütöttem a családnak a hétvégén, ilyet még úgysem ettünk. :) Hét embernek 24 darabot szoktam sütni, és ha jól tudom, két nap alatt elfogyott. :) Tényleg nagyon finom!

Csilla írta...

Ugye-ugye. Én hármunknak sütöttem 12 darabot. Meg másnap még 12-őt. Egyik adag se tartott tovább néhány óránál. :P