2008. október 13., hétfő

Szétszórt, fáradt, de legalábbis fáradékony

Ez nem ér! Minden doki, cikk és védőnő szerint most kéne a legfittebbnek lennem. Túrázni meg minden. Ehhez képest ma reggel sikerült alulmúlnom önmagam.
Először is reggel 6:40-kor az ébresztő felrázott az elmélyült plafonnézegetésből, amit kb. hajnali 4 óta műveltem. Kisfiam tegnap sokat pihent, hát tudtam én, hogy meglesz ennek a böjtje. Mindemellett úgy tűnt, egész friss vagyok, úgyhogy zuhanyoztam, készítettem kakaót, meg Apának teát, és megreggeliztem. Eddig nem is volt nagy gond, ha nem számítjuk, hogy a teába majdnem nem raktam filtert. Ezek után jött a vicces rész, fogmosás. Természetesen a rossz fogkefére tettem a fogkrémet. Két fogkefém van, egy extra polírozós, hajlékony nyakú, hiperszuper és egy kismamás (semmi extra, de főleg nem erős a sörtéje, mert a kismamák ínye fokozottan érzékeny - nekem még ettől is szokott vérezni). Szóval még fogmosás előtt át kellett operálni a fogkrémet egyik fogkeféről a másikra - itt kellett volna visszafeküdni.
Ezután minden létező dolog elkezdett kiesni a kezemből. Beértem, elkezdtem az órát, nem láttam meg a kupac tetjén lévő jegyzetet, amit 5 percig kerestem, aztán olyan 65 perc után elkezdtem nehezen lélegezni és kapaszkodva járni. Nem lehettem szép látvány, mert a hallgatók furán aggódva nézegettek. Persze tudom ilyenkor mi a teendő: ablak kinyit, leül, szuszog. Csak ez kissé vicces, ha te vagy a tanár. Mindenesetre megértőek voltak. Csak kissé aggódom most már, hogy fogom bírni a félévet.
Szerencsére legalabb hazafelé nem kellett kínlódnom, mert Laci meg Anita hazahozott autóval. Most meg ülök, szuszogok és próbálok nem elkókadni. Azt hiszem, túl sok produktívat ma nem fogok csinálni. Vagy csak lassacskán.

Nincsenek megjegyzések: