2010. május 29., szombat

Cukordiéta - alapanyagok

A mai nap meglehetősen sikeresnek és eseménydúsnak mondható, amit az is mutat, hogy végre eljutottunk odáig, hogy én is elmenjek vásárolni. így végre beszereztem a diétámhoz néhány további alapanyagot, amiből süthetek és főzhetek.
Vettünk teljes kiőrlésű tönkölybúza lisztet, búzacsírát, gerslit, durum tésztákat, illetve müzli alapot, zabpelyhet és kukoricapelyhet. Emellett beszereztem egy doboz por állagú édesítőt (hogy ne kelljen mindig mozsárral törögetni), illetve vettünk koffeinmentes kávét, mivel az meg épp elfogyott.
Közben sikerült találnom néhány olyan oldalt is, ahol direkt cukorbetegeknek való sütik és egyebek receptjei találhatók, így holnap ezek közül is meg fogok próbálkozni valamivel.
Még nem tudom, mit fogok készíteni, mindenesetre a receptek itt, itt és itt találhatók meg. Megjegyzés a Canderel oldalához: én nem bízom az aszpartámban, ezért aszpartámmentes műcukrot vettem, amiből jóval kevesebbet lehet naponta megenni. ebből fogom készíteni a sütiket is, ezért a receptek itt-ott el fognak térni azoktól, amiket ott találtam. Természetesen továbbra is szorgalmasan fogom felpakolni a recepteket és a hozzájuk tartozó képeket, hogy akinek kedve van, próbálgassa. Akinek meg nincs baja a cukrával, hát, az szerencsés és nem kell neki egyensúlyozni a sütik világában. Ugyanakkor a szénhidrát- és a GI diéta mindenkinek jót tesz, aki le akar adni pár kilót vagy egészségesebben akar élni (nem muszáj 175 grammosat csinálni, ha nem kötelező egészségügyileg).

Nincsenek megjegyzések: